PLANIFICACIÓ DE MITJANS
PLANIFICACIÓ DE MITJANS
La ràdio és un mitjà amb gran penetració i freqüència. Ens permet una alta capacitat de segmentació geogràfica i sociològica gràcies a la gran quantitat de desconnexions, nombre d'emissores especifiques i programes per cada target. Proporciona una alta cobertura i permet una gran freqüència d'impactes. En l'actualitat la ràdio digital ha guanyat molta importància, tant en les plataformes digitals, com en les mateixes emissores amb formats com Potcast, o falques pre-roll, entre d'altres.
Alta capacitat de segmentació
Falques adaptades a cada mercat i zona especifica (idioma, locutor prescriptor, etc
Possibilitat d'interaccionar amb l’oient mitjançant concursos i patrocinis
Flexibilitat per adaptar la campanya, optimitzant el missatge
Interessat en una campanya de publicitat a la ràdio?
Presenta'ns el teu briefing i junts estudiarem la millor forma d'arribar al teu target i conseguir els teus objectius.
Demana ara una planificació sense compromís.